Jak LuLu k jemnému a hydratovanému obličeji přišla

Zázraky se dějí a občas se dějí docela pěkně rychle. Ale pěkně popořadě:

Letos v létě jsem se docela opálila. Jak obličej, tak dokonce i tělo (a to jsem se kvůli stálým změnám plánů byli jen v ČR….). Ač jsem na sluníčko lezla jen s opalovacím krémem, byla teď na podzim (ach, jak nerada si to připouštím) má pleť povadlá, šedá a hrubší. Na pohled to nebylo hned sice vidět, ale já o tom věděla. Proto jsem začala hledat nějaký krém, který by mi dodal hydrataci a navrátil svěží, odpočatý dojem.

A pak, jednoho pátečního dne, jsem se nečekaně ocitla v DMku a shodou náhod potřebovala něco od Nivea, protože mi chyběl jeden čárový kód pro členství v klubu (článek jsem o tom psala tady).

Pořídila jsem si Nivea soft svěží hydratační krém.

Nivea Soft (1)

Při večerním odličování a teskněním nad stavem mé pleti jsem se rozhodla tenhle krém vyzkoušet. Jen tak na noc, abych viděla, jestli mi dokáže pokožku vážně zhydratovat. Jaké bylo ráno mé milé překvapení. Pleť vypadala lépe a cítila se lépe. Nikde žádné pnutí. Řekla jsem si proto, že ho použiju i místo svého denního krému. Večer po odlíčení se opět konalo překvapení, že mé pleť je hydratovaná a vypadá svěžeji než poslední dobou vypadala.

Nivea Soft (4)A tak jsem se rozhodla krém používat jak na den a na noc. Je to už víc jak 2 týdny, takže opravdu velmi krátká doba a má pleť je v lepším stavu než byla ještě před opalováním. Je vláčnější, hydratovaná, na dotek krásně jemná.

Co se mi na něm líbí je, že se dá použít pod make up, neucpává mi póry, je lehký, dobře se nanáší, rychle se vsakuje… Asi jsem na něm nenašla jediné mínus.

Krém se prodává ve více velikostech,  já sáhla po té nejmenší, 50ml (stál do 60Kč), protože jsem ho chtěla jen vyzkoušet.

Teď už ale vím, že se k němu určitě budu vracet, protože za tu cenu je fakt skvělý.

K oficiálnímu popisu jsem toho moc nenašla:

NIVEA Soft je vysoce účinný hydratační krém pro každodenní použití.

Lehké složení s vitamínem E a jojobovým olejem pokožku hydratuje, osvěžuje a chrání.

Zanechává ji hedvábně jemnou, pružnou a svěží (zdroj)

Nivea Soft (2)

Krém má vícero využití. Není jen na obličej, ale také na ruce a tělo. Musím přiznat, že já ho používám jen na obličej a po nanesení si zbytek rozetřu na ruce, na tělo jsem ho nezkoušela. Ale obličej a ruce jsou s ním spokojené, i když pro ruce mám jiné favority (viz: Clarins a klasika: Indulona).

Nivea Soft (3)

Máte s tímto krémem zkušenost? Vyhovoval vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)