Mažu, mažeš, mažeme

Příjemné nedělní poledne.

Není to tak dlouho, co jsem si uvědomila, že jsem jaksi úchylná na krémy na ruce. Běžně nosím v kabelce tak 3 mazátka a dneska bych Vám ráda představila své dva aktuální oblíbence.Krémy na ruce

Těmi jsou Indulona a Kamill.

Indulona měsíčková

Nedávno jsem byli celá rodinka u prarodičů a já pochopitelně po chvíli vytáhla krém a začala si jím patlat ruce. Děda se ptal, co to mám a tak mu říkám, že jsem závislá  na mazání si rukou krémy. Děda vstal se slovy, že mi dá něco lepšího. A ano, přinesl mi Indulonu. Konkrétně oranžovou – měsíčkovou.

IndulonaOficiální popis:

Regenerační, zklidňující a zvláčňující ochranný krém na ruce obohacený výtažkem z měsíčku lékařského a glycerinem. Krém poskytuje dlouhotrvající ochranu pokožky rukou před nepříznivými vlivy vnějšího prostředí. Dobře se roztírá a rychle vstřebává. Výtažek z měsíčku lékařského má výrazné protizánětlivé účinky, podporuje a urychluje hojivé a regenerační procesy v pokožce. Glycerin pokožku zvláčňuje, zjemňuje a vyhlazuje.

(zdroj)

Mám tenhle krém fakt ráda. Ruce jsou po něm příjemné, krém se rychle vstřebává, je přiměřeně parfémovaný a nezanechává na rukou mastný filtr. Balení má 100ml a cenově se pohybuju, alespoň podle Heureky, od 33Kč.

k i

Kamill Hand&Nagelcreme intensive

O tom, jak jsem přišla ke Kamillovi a mé slabosti pro miniatury jsem psala na blogerkách. Tím, že se jedná o 30ml, je praktičtější do kabelky než Indulona. Vzorek stál, myslím kolem dvacky?

Napřed pár slov o Kamill Cosmetics:

Kamill je čistě přírodní a nekomplikovaná kosmetika. Díky koncentrované síle heřmánku působí a přirozenou cestou se stará o pokožku. Heřmánek je velmi oblíbená bylina s více než stovkou léčivých účinků. Těmi nejvýznamnějšími pro pokožku našeho těla jsou účinky hojivé a protizánětlivé. Snad proto celé portfolio Kamill Cosmetics získalo tolik věrných spotřebitelek, které si již péči o pokožku bez pomoci heřmánku nedokáží představit.

Kamill(zdroj)

Tím, že se jedná o přírodní kosmetiku, je mi velmi sympatická. Co se mi ale moc nelíbí je na můj vkus příliš intenzivní vůně. Ale není to nic, s čím by se nedalo žít. Na rozdíl od Indulony mám po použití “Kamila” pocit lehkého filtru na rukou, který ale vůbec není nepříjemný. Možná až překvapivě naopak příjemný.

 

Nemůžu říct, který krém bych měla raději, oba mají místo nejen v mém srdci, ale jsou i pravidelnými obyvateli každé kabelky, se kterou někam jdu. Ano, oba dva.

Jaké jsou Vaše oblíbené krémy na ruce?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)