Kolik je hodin, prosím?

Nedělní podvečer a já si tak sedím v pergole... Čekám, až mi zaschnou kamínky na nehtech a v tom mi dojde, že venku na vzduchu by se mi mohl dobře psát článek. Tak, proč to nezkusit.

Dneska bych vám ráda ukázala hodinky. Ale ne ledajaké.

Napřed ale maličkatá vsuvka - mám celoživotní slabost pro roztomilé a taky trošku "oldschool" věci. Nějak mě prostě přitahují. Stačí, aby byl lehký náznak vintage a já už se rozplývám a ňuňám.

Mno a přesně takové pocity jsem měla, když jsem na e-shopu PoštovnéZdarma zahlídla tyto hodinky na krk.



Mno nejsou kouzelné? Mne si získaly okamžitě. Taková láska na první pohled.

Na výběr máte 3 varianty, které se liší zpracováním jak zadních ornamentů, tak hlavně, co je viditelné hned, designem ručiček.



Já se rozhodla pro ty nejjednodušší - šperk už je to tak krásný a výrazný sám o sobě, že jsem nechtěla, aby byl přeplácený. Tím neříkám, že ostatní jsou špatné, ale můj šálek kávy, a to naprosto přesný, jsou tyhle.



Kamkoliv jdu, vždy se najde někdo, kdo mi je pochválí a to mě těší.  Super taky je, že se hodí k různým outfitům a tím pádem je můžu nosit na různé příležitosti. Ať už večer na posezení s přáteli, na procházku s přítelem, tak k saku a podpatkám vypadají moc dobře. Mno ale protože jsem teď ve fázi hledání ideálních bot, nosím je k botaskám a taky to nevypadá vůbec špatně.



Za poslední týdny, co je vlastním, se staly nedílnou součástí většiny mých outfitů. Sahám po nich opravdu často. Tak často, až jsem se přistihla, že jsem na levé ruce začala nosit náramky... Skoro si už ani nevzpomínám, kdy jsem měla klasické hodinky...



Barevně hodinky těžko popsat. Něco mezi zlatou, měděnou.. Řetízek se mi zdá víc do zlata, ale je to hodně objektivní - například kamarádka mi řekla, že jí přijde úplně stejný... Co se mi ale opravdu líbí je, že je řetízek dost dlouhý, což je asi nejlépe vidět hned na první fotce.

Jak jste na tom vy? Líbí se vám tenhle styl, nebo dáváte přednost klasickým hodinkám na zápěstí?
Ať tak, či tak - určitě se podívejte sem.

Děkuji e-shopu za poskytnutí produktu k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)