Kosmetika Cien

Při dnešní zastávce v Lidlu cestou domů jsem si všimla, že už i “v tom našem” mají kosmetiku Cien, o které jsem zatím jen četla. A protože to vypadalo, že je nějaká zlevněná, rozhodla jsem se těch pár korun, co jednotlivé produkty stály, obětovat a vyzkoušet .-)

Mrzí mě, že to bylo dost probrané a tak jsem ulovila dvě rtěnky, lesk na rty (grrrrr, já vím, že ho používat, nebudu, nejsem na lesky, tak sakra proč je kupuju????), zajímavý oční stín a denní krém.

Plánovala jsem si, jak to všechno hezky nafotím na zahradě, jak to bude dobře vypadat, ALE…

Ale mám pejska. Důvěrně mu říkám asistenční pes – musí totiž neustále u všeho a pořád asistovat. A tak, když jsem si všechno venku vyskládala, připravila a rozhodla se začít fotit, odněkud přiběhl a bylo po srandě. Kromě toho, že musí všechno řádně očuchat, aby se ujistil, že na sebe nebudu patlat nic, co se mu nezdá, aby potom samým nadšením, že jsem koupila samé fajn věci, padl na záda a začal se v nich válet…

Vyfotit teda produkty venku byl téměř nadlidský výkon, nicméně tak nějak se podařilo, takže níže můžete vidět konkrétně, co že jsem si to pořídila:

Cien kosmetika (1)

          1. Stíny mám v odstínu 03 –Turquoise Glow.
          2. Rtěnky v odstínech 21 – Hibiscus a 25 – Enchanted.
          3. Lesk na rty jsem si pořídila Peach Sorbet.
          4. Krém je ve variantě Aqua Moisturising Cream.

Variant krému je víc, ale protože teď používám i modrou řadu od Biodermy (Hydrabio), tak jsem šla po “vodě”. Jinak veškerá dekorativka stála myslím cca 18Kč/ks, takže případné zklamání nebude tak bolestivé, ale nešlo odolat a bylo to silnější než já.

Na závěr ještě fotky mého trhače. Jakmile zjistí, že mám v ruce foťák, začíná pózovat .-))

Cien kosmetika (5)
Důležité je vše očichat, zda je to vhodné k použití.

Cien kosmetika (4)
Úlovky jsou schváleny.

Cien kosmetika (3)
“Kašli na kosmetiku a raději foť mne, hele, jak se krásně tvářím” xD
Cien kosmetika (2)

Máte s dekorativní kosmetikou Cien nějakou zkušenost? Taky vám domácí mazlíčci asistují u focení?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)