Jak mi Hydrabio Brume zpříjemňovalo léto

Je těžké si to přiznat. Do dnešní dne jsem tomu odmítal uvěřit a říkala, že to není pravda. Dneska, když jsem vyšla ven v triku a saku a i tak mi byla už několikátý den zima, musela jsem si přiznat, že léto už skončilo.

Brume

Než jsem si ho stihla pořádně užít, je pryč… A aby toho nebylo málo, půlku ho jsem ho promarodila a dny, kdy bylo fakt krásně, jsem strávila ve vlaku… Naštěstí jsem ale měla společníka, který mi pomáhal přežit a strávil se mnou celé léto.

Chystala jsem se vám o něm napsat až později, ale když se věci tak hezky sejdou, spojím příjemné s užitečným. Abyste rozuměli: pokud máte rádi kosmetiku Bioderma, máte hned dvě skvělé příležitosti ji získat.

          1. Zkusit své štěstí a vytočit si produkt na facebooku
          2. Pokud máte blog, získat produkt za článek

Jak už jsem psala, já se rozhodla spojit příjemné s užitečným, takže tenhle článek vzniká pro Blogerky.

Všechno začalo jednou z mých cest do Brna. Sedla jsem si do vlaku, měla radost, že jsem to stihla včas, ukořistila jsem si kupé, vybrala místo k sezení a byla spokojená. Do chvíle, než mi průvodčí oznámila, že nefunguje klimatizace. Kdybych nekoukala z okýnka a neviděla, jak se vlak plní, asi bych šla hledat jiné místo. Takhle jsem se rozhodla zůstat a v horku, které mě mělo čekat alespoň otestovat novinku, kterou jsem si chvíli předtím pořídila.

Jak už je asi všem jasné, tím produktem nebylo nic jiného, než Hydrabio Brume od Biodermy. Dermální voda mě zaujala a já si říkala, že by to mohlo být to pravé. A o co že se tedy přesně jedná?

Oficiální popis:

Dermální voda ve spreji ke zklidnění a osvěžení všech typu pokožky i té nejcitlivější.

  • Ulevuje pokožce při začervenání, pocitech tepla, svedení, reaktivních projevech (po dermatologickém zákroku, epilaci, holení, opalování)
  • Pomáhá při oslabení pokožky po opalování, popáleninách
  • Vhodná k osvěžení po fyzické námaze, během cestování
  • Fixuje make-up
  • Odstraňuje zbytky pleťové masky
  • Ideální poměr minerálních solí a stopových prvku
  • Obohacená o zklidňující látky, respektuje všechny biologické vlastnosti pokožky, a tím zabraňuje její dehydrataci
  • Bez parfemace, hypoalergenní, nekomedogenní

Návod na použití:
Aplikujte jemným postřikem na pokožku obličeje i celého těla.
Používejte dle potřeby i několikrát denně. Vhodná pro dospělé i děti (opsáno z lahvičky).

Balení

Klasická Bioderma. Mám ráda, když značku poznám už podle lahvičky a to je rozhodně Biodermy případ. Líbí se mi také, jak se jednotlivé řady barevně liší. Takže bílá neprůhledná lahvička je základ a protože se jedná o řadu Hydrabio, je bílá doplněna o modrou. V tomto případě o víčko a částečně popisky.

Bioderma hydrabio brume (1)

Složení

Bioderma hydrabio brume (2)

Produkt konkrétně

Tak a tady přesně nevím, co napsat, protože se jedná o vodu. Vodu v rozprašovači dalo by se říct…Takže co se týče konzistence, je asi zbytečné psát, že je vodovitá .-) Co mě těší je, že je výrobek bez vůně – už jsem hodně krát psala, že extra voňavé věci si na obličej moc ráda nedávám, takže tady za mne velké +. Rozprašovač stříká tak akorát. Je potřeba vyvinout silnější tlak, takže nehrozí, že by se vám od sebe jen tak vystříkal. A co se cení je, že se rychle vsakuje.

Bioderma hydrabio brume (5)

Efekt

Podle popisu se Brume hodí na více věcí. Vyzkoušela jsem ho během mnoha situací, se kterými vás blíže seznámím:

Na cestování: Super a skvělé osvěžení. To předvedl už hned po koupi, kdy mě zachránil v neklimatizovaném vlaku

Fixace make upu: S tím bych taky souhlasila. V opravdu teplých dnech můj make up vydržel víc než běžně. Ovšem nejtěžší zkouškou byl asi taky vlak

Osvěžení během/po cvičení: Tady mě potěšil hodně, protože během cvičení dost červenám, ale s ním jsem měla pocit, že to není tak zlé

Bioderma hydrabio brume (3)

Na popáleniny: Přiznávám, jsem nešika a spáleniny jsou u mne častým jevem. Při vaření jsem si sáhla na rozpálenou plechovou misku a myslela, že umřu. První, co na mysli vyskočilo byl právě Brume, který jsem si na ruku nastříkala. Zázrak do minuty nečekejte, ale zklidnění se dostavilo relativně rychle… Průběžně jsem spáleninu přestříkávala a kůže se dala rychle do pořádku. Druhým případem spálenin bylo, když jsem seděla u prarodičů na chalupě a protože jsem zmrzlina, byla jsem na sluníčku, abych se zahřála. To se mi sice povedlo, nicméně jako bonus byla spálená ramena a záda… V noci jsem nemohla ležet a byla hrozně vzteklá. Hádejte, kdo mi záda zklidnil a zajistil tak rodinnou pohodu? Ano, správě Brume.

Kde kupit a další info

Seženete v lékárnách, kde se Bioderma prodává. Stejně tak je k sehnání na internetu a podle heureky se cena pohybuje v rozmezí 200-300. Moje stála něco přes 250Kč, už si přesně nepamatuju. Obsah je 300ml a poměrně hodně vydrží.

Bioderma hydrabio brume (4)

Závěrečné hodnocení

Skvělé, skvělé, skvělé. Brume se stal mým top letním produktem a myslím, že jemu se u mne taky zalíbilo, protože díky soutěži na FB mám ještě jednoho fešáka do sbírky.

5-5

Máte s ním zkušenost? Nebo celkově s modrou řadou? Který produkt od Biodermy máte nejraději?

4 komentáře:

  1. Tuhle jsem chtěla vyzkoušet přes léto, ale nevypotřebovala jsem ani ty dvě, co jsem měla doma, tak snad příště. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že je lahvička bezedná :-)) Ale tím, jak má mnoho využití, tak není jen "letní" záležitostí a třeba na to cvičení je super :-))

      Vymazat
  2. Před chvilkou jsem točila a zas nic :D

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se štěstí ještě usměje - se mnou si taky chvíli pohrávalo :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)