Essence Night Club Glamour To Go Eyeshadow

Dneska se měl objevit článek, který sama sobě slibuju už skoro rok… Vše bylo připraveno a že to půjdu nafotit. A hádejte co? Jedná se o tužku na oči a já zjistila, že s sebou nemám ořezávátko a špalek se mi fotit nechce… Skoro si až myslím, že je to znamení, že tenhle článek prostě nemá vyjít…

Náhradním řešením se tedy jeví jiný produkt k líčení očí. Tím je paletka očních stínů od Essence Night Club, kterou vlastním v odstínu 04 already midnight.

Essence night club 04 already midnight (1)

Asi vás to nepřekvapí, ale napřed si dáme oficiální popis a na co nás Essence vlastně láká:

party time! paletka ti nabízí sehraný set 8 odstínů v sametové textuře a s různými efekty pro večerní look. díky praktické velikosti se ti paletka vejde do každé kabelky. paletka navíc obsahuje šikovný aplikátor (zdroj – najdete zde i složení výrobku).

Essence night club 04 already midnight (4)

Obal

Jednoduchý plastový průhledný obal. Stříbrné detaily, kterými jsou udělané popisky zatím drží bez sebemenšího poškození a to umím ocenit. Zavírání je pevné, zatím se mi nikdy v kabelce neotevřelo a ani vlastně balení přežilo už cca čtvrt roku bez sebemenšího poškození.

Essence night club 04 already midnight (6)

Stíny

Na zadní straně se dočtete, že se jedná o 8 dlouhotrvajících stínů v trendy barvách. Jak už je patrné z fotek, moje paletka je laděna do modro-šedo-černa. Barvy, které nestárnou a hodí se skvěle na kouřovky. Svítivě modrá je takový milý rebel mezi mini. Skvělá na barevnou spodní linku či jen tak oživení jinak klasiky.

Essence night club 04 already midnight (5)

Co se týče toho, že stíny mají být dlouhotrvající. Tady musím souhlasit. Mám zkušenost s monostíny a je to jako nebe a dudy. Sice i mezi mono se dají najít kvalitnější kousky, ale tahle paletka, to je něco úplně jiného. Naučila jsem se používat bázi (hlavně teda v těch vedrech, co se nárazově ukazují) a jak stíny nanesu, tak je pak obvykle odličuju. A je jedno, jestli je použiju na den či na noc.

Líbí se mi i měkká, krémovější textura, díky které stíny nepráší a při líčení neopadávají a tím pádem nedělají žádnou neplechu.

Essence night club 04 already midnight (3)

Pigmentace

Není špatná. Sice je tu jeden slabší článek (viz foto), ale i tak při líčení na bázi je černá černou.

Essence night club 04 already midnight (9)

Odličování

Používám na oči jen přípravek k odličování očí, takže tady si taky nemůžu stěžovat. Stíny jdou snadno stáhnout, nedělají po obličeji šmouhy…

Essence night club 04 already midnight (8)

Ostatní

Součástí balení je i aplikátor, ale ten bohužel na fotkách neuvidíte, protože byl tak hrozný (jako všechny), že hned letěl do koše… Obsah balení je 7,5g, cena myslím kolem stovky a koupíte všude tam, kde se prodává Essence.

Essence night club 04 already midnight (7)

Za cenu, kterou paletka stojí, je určitě milým překvapením a já ji ráda používám. Co vy a stíny Essence? Jakou s nimi máte zkušenost?

4-5

10 komentářů:

  1. Když nad tím tak přemýšlím, žádné stíny od Essence nemám. :) Tyhle ale vypadají super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám jen z výprodejů, kde se testery prodávají za 5Kč, takže pak ani člověka tolik nemrzí, když mají pigmentaci na nic :-)

      Vymazat
  2. Mám ji taky a používám i ten aplikátr, jsem asi jediná, kdo s nima nemá problém :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to jsi vážně jediná o kom vím, kdo by na přikládané aplikátory nenadával :-))

      Vymazat
  3. Tyhle stíny vypadají krásně, ale na mě jsou to moc tmavý barvy :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šedé odstíny na oku nepůsobí tak tvrdě :-) Ale je fakt, že jsou spíš na dramatičtější líčení :-)

      Vymazat
  4. Tak tuhle musím mít!! Ty barvy jsou naprosto boží :3 Akorát, že jsem měla od essence paletku all about candies a jednou mi spadla ze stolu a vysypala se, tak nevím jestli to za to stojí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to kus od kusu. Tahle paletka už se mnou nějaký ten pátek cestuje z jižních Čech přes Prahu až do Brna (busy i vlaky) a ne vždycky se ke své cestovní tašce chovám ukázkově a paletka tam byla párkrát i volně hozená a zatím přežila bez sebemenší škody :-)

      Vymazat
  5. Odstíny se teda dle mého hodně povedly! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)