YVES ROCHER EXPERT RÉPARATION aneb opravné mléko pro velmi suchou pokožku

Chyběla jsem vám? .-) A teď vážně: ten čas tak strašně letí a mně se to vůbec nelíbí. Jednak nic nestíhám, jednak cítím, jak stárnu a pak zanedbávám blog – můj útěk od denních starostí, mojí oázu klidu .-))

Yves Rocher Expert réparation expert repair opravné tělové mléko (4)

Ale rozhodla jsem se všechno napravit a udělala jsem si měsíční rozpis článků, který hodlám striktně dodržovat (hahaha, jsem to dneska ale vtipálek, rozpis mám už od května a za červen už tu měly být dva články… ach, jak těžký je život na 3 místech .-) ).

Zpátky k nadpisu. Dneska bych se s vámi chtěla podělit o dojmy z cestovního balení tělového mléka od YR. Asi ho hodně z vás vlastní, protože bylo jako jeden z dárků k časopisu Žena a život. Než se do toho pustíme, mám pro vás ofiko popis.

Toto bohaté vyživující mléko dodá výživu i té nejsušší pokožce. Vaše pokožka bude méně podrážděná, jemnější a viditelně krásnější. Mléko aplikujte denně na pokožku těla.
100% žen zaznamenalo pružnější pokožku.  Jeho +: Nezanechává mastnou stopu a neobsahuje parabeny.”
(zdroj)

Yves Rocher Expert réparation expert repair opravné tělové mléko (3)

Protože mám pouze cestovní balení o objemu 75ml a naštěstí nevlastním velmi suchou pokožku, rozhodla jsem se ho otestovat na mých momentálně silně poničených rukách. Nevím čím to je, ale mám pocit, jako by mě voda v Brně žrala zaživa. Zhoršené vlasy, pleť, zlámané všechny nehty… a jakmile se vrátím do Prahy nebo domů, do 3 dnů je všechno zase ok…

Proto bylo rozhodnuto, že i díky své praktické velikosti bude mléko cestovat v kabelce se mnou, abych moje ruce ochránila a zároveň si ověřila, jak moc je mléko dobré.

Hned po otevření jsem byla nadšená z vůně, která mému nosu více než lahodí. Co se týče konzistence, asi bych to nenazvala mlékem. Jedná o hutný pevný krém.

Yves Rocher Expert réparation expert repair opravné tělové mléko (6)

Balení je klasická plastová vymačkávací tuba se šroubovacím víčkem. Díky tomu, že mléko není tekuté, nemusíte mít obavy, že by na vás vyteklo. Bez zmáčknutí se ven nedostane.

Yves Rocher Expert réparation expert repair opravné tělové mléko (1)

A teď asi to nejdůležitější – funguje? První dny jsem necítila nic. Kromě tedy příjemného pocitu, který krém na rukou nechává. Díky tomu, že se rychle vsakuje a na rukou nenechává žádný film, bylo jeho používání velmi příjemné.

Asi 3. den jsem si všimla, že prasklinky, co jsem na rukou měla, jsou skoro pryč a moje ruce, ač je denně máčím ve vodě, nejsou vůbec vysušené a nevypadají tak blbě, jako vždycky. Navíc se mi rychleji ztratil i můj největší zlozvyk – záděry.

Mléko vydrží na rukou dlouho. Mažu si je tak 3x denně a nikdy nemám pocit, že “už bych je měla namazat”. Doma si vystačím s jedním namazáním na den + občas jedním ještě jedním na noc (to jen to Brno…).

Jako celotělové mléko bych si ho asi nepořídila (aspoň ne časem – mám toho tolik, že nestíhám spotřebovávat), ale jako krém na ruce mi vyhovuje 100% takže myslím, že tohle nebude moje poslední balení.

Yves Rocher Expert réparation expert repair opravné tělové mléko (5)

Taky jste ho vyzkoušely? Jak vám vyhovovalo?

3 komentáře:

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)