Blanchette B–ta nejlevnější micelárka

Když jsem se rozhodla ji koupit, byla jsem hodně skeptická. Ale pak jsem si vzpomněla, jak jsem byla skeptická vůči značce Cien a jak příjemně mě překvapila. Nicméně i tak jsem si pořád říkala, že je to “jen kosmetika ze supermarketu”.

Pak mi došlo, že od této značky vlastním řasenku a laky na nehty a že nejsou špatné. Tím bylo rozhodnuto, že se vypravím na návštěvu Kauflandu. Navíc cca 40Kč… co to je, že?

Blanchette B micelárka (1)

Musím říct, že jsem byla příjemně překvapená. Micelárka skutečně odlíčí do čista. S očima moc zkušeností nemám, tam se mi většinou dostane jen náhodou a omylem, takže nevím, jak si poradí např. s řasenkou. Ale make up, korektor a pudr – hračka pro ni.

Blanchette B micelárka (6)

Balení je obyčejné, plastové, víčko odklápěcí. Nenadchne, ale rozhodně za svou cenu neurazí. Na mne ale působí.. jak to říct… takovým hrozně čistým dojmem .-) Ale důležitější je přeci obsah, ne?

Blanchette B micelárka (3)

Už jsem tu psala o tom, jak mi absolutně nesedla všemi milovaná růžová Bioderma. To, co jsem růžovce vytýkala a vadilo mi u ní u Blanchette není:

  1. nepálí mě na pleti
  2. pleť nepne
  3. nemám pocit vysušení

Blanchette B micelárka (5)

Za tak směšnou cenu v porovnání s Biodermou si myslím, že stojí minimálně za vyzkoušení. Já už se blížím dnu druhého balení a myslím, že si nějaké ještě pořídím .-)

Blanchette B micelárka (4)

Máte s ní zkušenost? Zkoušíte někdy levnější kosmetiku? Vyzkoušely jste něco od této značky?

Malá připomínka: stále běží GA o 3 páry náušnic .-)

3 komentáře:

  1. jako za tu cenu se to hodí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je fakt směšná :-) A minimálně za vyzkoušení určitě stojí

      Vymazat
  2. Taky ji mám, ale mně spíš vyhovuje právě růžová bioderma....

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)