Black&White? Kombinace, kterou se nic nezkazí

Od středy jsem byla doma a užívala si klid, mír a pohodu. A po pár hodinách se lehce nudila (zima a déšť => blbá kombinace), tak jsem začala přemýšlet, co s mými nehty. Domů jsem přijela s křiklavými – růžovofialovými a tak jsem chtěla něco klidnějšího, ale ne nudného. Jak už jsem psala v tomto článku, nějak jsem si zase zamilovaná praskací laky. Mno jo, ale jakou kombinaci tentokrát?

Procházela jsem si tak barvy, co doma mám a narazila na bílý. Je to nějaký no name, který jsem dostala od ex přítelkyně mého bráchy – sada na fr. manikúru. Ok, bílý podklad bude fajn, ať bych se rozhodla pro jakoukoliv barvu “práskače” .-)

Dlouho jsem si pohrávala s růžovou myšlenkou, ale jak už prozrazuje nadpis, vyhrála to opět černá. Původně jsem měla prsteníčky nechané bílé, asi 2. den jsem je dotáhla černě, byť jen částečně (nicméně to částečné se mi líbí mnohem víc a tak příště, až půjdu zase do black&white kombinace, tak si udělám černou jen šikmě).

Malá zajímavost: nehty jsou focené po týdnu (!!!!) a to jsem hned druhý den po aplikaci dělala na zahradě a sázela muškáty.  A jak lak drží se můžete přesvědčit na následujících fotkách.

black white nails  (1)

black white nails  (2)

black white nails  (3)

A čemu vděčím za takovou neuvěřitelnou výdrž? Péči od Flormar, o které jsem vám už psala tady. Nikdy jsem nevěřila, že by mi lak mohl na nehtech tak dlouho vydržet… A stalo se. Pořád jsem z toho v šoku a kdybych to nezažila, neuvěřím. Kromě zahradničení si totiž nehty prošly taky dlouhou koupelí, xkrát jsem myla nádobí, dělala velký jarní úklid a miliony dalších věcí. Byl tedy řádně otestován v extrémních podmínkách a mou leností si nehty po dvou dnech předělávat .-)

3 komentáře:

  1. Tohle vypadá opravdu pěkně! a ta výdrž je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž je neskutečná :-) teď koukám, že ukazováčky mají lehce oloupanou špičku, ale jinak pořád nikde žádná větší vada... až mi je bude líto večer odlakovat :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)