Sada štětců na oči

Už nějaký ten den (týden) testuju sadu štětců na oči, co mi přišla. Jedná se 6 štětců + pěnový aplikátor. 4 štětce jsou určené k líčení očí, dva ke konturování nosu. Ale k tomu se ještě dostaneme.

cosmetic brushes (1)

Štětce mám z e-shopu PoštovnéZdarma, kde ji seženete za 139Kč.  Štětce prošly myslím že už 4. praním a tak už vím, že voda je neponičila. Jen u některých se lehce loupe popis, což je škoda, ale není tomu tak u všech.  Štětce jsou černé se šedým popisem, nahoře měděné a štětiny jsou hnědé. Pro mne hezká barevná kombinace.

V sadě najdete konkrétně tyto štětce:

  1. Maange62 sponge eye shadow brush (oboustranný fešák)
  2. Eyeliner brush maange69
  3. Eye shadow brush maange68
  4. Smudge brush maange65
  5. Nose shadow brush maange66
  6. Nose shadow brush maange67

MAANGE62

Tohohle fešáka využívám jen napůl – nepoužívám aplikátory, ale štěteček je fajn. Hlavně na detaily a menší plochy, které se díky jeho rozměrům vyplňují snadno. Dle mého čistě subjektivního názoru by mohl mít štětinky trošku kratší, pak by práce s ním byla úplně precizní. Takhle je to chvilku o zvyku, nicméně ve výsledku se s ním pracuje dobře. Houbičkovou část jsem ani nezkoušela, k ní vám tedy nic říct nemůžu. Snad jen, že je pevná a jakoby pogumovaná.

cosmetic brushes (2)

MAANGE69

Pod tímto označením se skrývá fešák určený k vytváření linek. Je to rovný uzoučký štěteček, který vám vyrobí jak precizní tenkou linku, tak s ním svedete i výraznější look. Pracuje se s ním dobře jak se stíny, tak jsem ho vyzkoušela i na gelové linky a ač ty obvykle dělám zkosenými štětci, šlo do poměrně dobře i s tímto rovným.

cosmetic brushes (5)

MAANGE68

Široký zkosený štětec, se kterým jsem měla dilema, jestli ho používat na obočí či na linky. Obojí s ním jde dobře, ale největší uplatnění našel při nanášení stínu do banánku. Velmi dobře se s ním tam pracuje, díky jeho zkoseně střiženým štětinkám. Musím říct, že je to můj největší šikmý štětec a chvíli jsem na něj jen koukala a přemýšlela, jestli to půjde. Jsem zvyklá na třetinové štětce, ale oko jsem si nevypíchla ani při prvním pokusu, takže žádné obavy z jeho rozměru.

cosmetic brushes (6)

MAANGE65

65 je můj špičatý hrdina. Nejvyužívanější štětec ze všech. Štětec je střižený do špičky, takže se s ním snadno a pohodlně dostane prakticky kamkoliv. Snadno se jím aplikují stíny až k řasám, dokáže stíny nanést velmi intenzivně a když nemám náhodou po ruce blending brush, nebo cestuju nalehko, dokáže zastat i jeho úlohu. Má krásně jemné a husté štětiny, takže se s ním pracuje opravdu příjemně a i na očích je jemný a neškrábe.

cosmetic brushes (3)

MAANGE66

Dle popisu štětec určený na nos. Vydedukovala jsem, že je tím myšleno ke stínování nosu. Nicméně v konturování a stínování obličeje jsem zatím amatér a než se do toho pustím, štětec využívám na aplikaci korektoru na větší plochy. Díky jeho tvaru, rovně střižený, se mi s ním dobře doopravuje make up, potřebuju-li vrstvit, nebo se dostat například do záhybů právě kolem nosu.

cosmetic brushes (4)

MAANGE67

Nejzvláštnější štětec, který jsem kdy viděla. Určen také na nos a u něj si umím představit, jak by se s ním asi stínovala. Štětec má kulatý průměr, který je šikmě střižený. Je extrémně jemný a zároveň pevný a protože jsem si koupila schválně tmavší pudr, abych se stínování naučila, budu ho zkoušet a až se to naučím, ukážu vám výsledky, protože tohle mě opravdu zajímá.

cosmetic brushes (7)

Pokud vás štětce zaujaly a máte zájem se na ně podívat blíž či si je objednat, najde je zde.

cosmetic brushes (8)

cosmetic brushes (9)

 

Děkuji eshopu za poskytnutí štětců k recenzi.

4 komentáře:

  1. Tahle sada štětců nevypadá vůbec špatně. Pro začátečníky se za takovou cenu určitě vyplatí.

    Maru http://ultimatechic.blogspot.cz/2014/04/pomocnik-na-stihle-nozky-do-plavek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám hlavně jako cestovní, když lítám z jednoho konce republiky na druhý a jsou super a odolné. A líčí se s nimi dobře i ve ztížených podmínkách ve vlaku a busu :-))

      Vymazat
  2. Štětce vypadají opravdu pěkně, myslím že se s nimi bude i dobře líčit :) Chtěla bych tě pozvat na svou giveaway o poukázky do eshopu Namalujse.cz http://beauty-an.blogspot.cz/2014/03/giveaway-slevove-kupony-do-eshopu.html Budu moc ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, líčí se s nimi moc příjemně. Děkuji za pozvání, určitě GA prozkoumám :-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)