No poo–můj experiment začíná (čistě kecací článek)

Jednou si tak brouzdám po netu, hledám rady, co s mými vlasy a v tom na to nějakým zázrakem narazím: metoda NO POO.

O co jde? Pro ty, co o tom slyšely poprvé jako já, tak ve zkratce:

No poo = no shampoo, čili žádný šampon. Razantní? Možná. Šílené? Po zamyšlení ani tak ne. Teda ano, v prvním okamžiku jsem byla v šoku, ale podobné pocity jsem měla i když jsem se rozhodla zbavit silikonů a výsledek je super, tak proč by nemohlo fungovat tohle?

Základem no poo je myšlenka, že šampony vlasům víc škodí než prospívají. Ono najít ten správný šampon pro svůj typ vlasů je kolikrát jak hledat jehlu v kupce sena. Takže za předpokladu, že neobjevíte ten správný, je možné, že se vám stav vlasů může zhoršit. A tím pádem se dostáváme k tomu, že šampony víc škodí.

Naše tělo je dokonalý stroj. Samo automaticky dělá to, co je pro něj dobré. A proto pokožka hlavy produkuje přírodní oleje, které nejen že pomáhají hydratovat, ale také udržují přirozenou rovnováhu vlasů a vlasové pokožky.

Mno a šampony ji ničí. A tady začíná začarovaný kruh – šampon ničí přirozené oleje – tělo je automaticky doplňuje – my máme pocit mastných vlasů – šamponem umyjeme – … A tak stále dokola.

Četla jsem článek, kde slečna hned přešla na mytí vlasů jen vodou… Já se rozhodla na to jít pomaleji a koupila si jednou sodu, která se doporučje spolu s jablečným octem. Ten jsem nesehnala a tak nahradím citronovou šťávou.

Jádrem a pointou tohoto článku je to, že se chystám na 6ti týdenní experiment s mými vlasy. Nechce se mi čekat na pondělí a tak, takže začnu zítra a asi se tu každý čt objeví nějaký shrnující článek s tím, jak si mé vlasy vedou :-).

Pro dnešek je to vše a v pátek se přihlásím s nějaký klasičtějším článkem (mno, možná tak klasickým ne… čeká vás Playboy .-) )

Máte s metodou no poo nějakou zkušenost? Nebo s nějakou jinou? Jak to vaše vlasy snesly?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)