Týden na téma: Vlasy aneb Rozmarýnové tonikum od Weledy

Po pondělním křídování mám pro vás dneska typ na něco úplně jiného. Jak už je z nadpisu jasné, jedná se o vlasové tonikum. Konkrétně o rozmarýnové od Weledy.

Jak se značkou, tak s vlasovými toniky jsem doposud zkušenost neměla, takže obojí byla premiéra.

Weleda (1)

Oficiální popis + info:

Osvěžující vlasové tonikum s rozmarýnovým olejem je určeno k denní péči o pokožku hlavy. Zlepšuje její prokrvení, udržuje vlasy hebké a navrací jim vitalitu a vzdušnost. Příznivě působí proti tvorbě lupů.

Éterické oleje spolu s výtažky z rozchodníku a listů křenu zlepšují výživu vlasových kořínků, podporují růst vlasů a zanechávají zdravou pokožku hlavy. Svěží vůně rozmarýnu povzbuzuje smysly. Při pravidelném používání normalizuje obsah tuku v pokožce a odstraňuje pocit svědění. (zdroj)

Weleda (2)

Problém s lupy a ani svěděním hlavy nemám, takže to posoudit nemůžu. Čeho jsem si ale všimla je, že moje vlasy vydrží v pohodě 3 dny bez mytí. Co se týče výživy, řekla bych, že to asi taky něco umí, protože mi raší nové vlásky (což vypadá dost debilně, protože trčí a tak to pořád uplácám produktem, o kterém si povíme v pátek). Vlasy celkově působí živějším dojmem. Tonikum nemastí, nezatěžuje, což je fajn.

Weleda (3)

Řídím se návodem a patlám 2x denně. Přípravku stačí opravdu málo. Osobně si ho kapu na talířek, ve kterém pak namáčím konečky prstů, kterými následně masíruju pokožku hlavy.

Bytelné skleněné balení má objem 100ml a seženete ho v průměru kolem 260Kč. Aplikace je snadná, dávkovač neteče ani rychle, ani pomalu, takže si přesně připravíte takové množství, jaké chcete.

Weleda (5)

Co se mi líbí je, že se jedná o přírodní produkt. Žádné chemikálie, konzervační látky a tak podobně. Tím je mi značka celkově sympatická a už se těším, až se pustím do zkoušení dalších věcí, co domo mám.

Weleda (4)

Aplikovaného množství stačí opravdu málo, průměrně mi stačí tolik, kolik ukazuji na fotce.

Weleda (6)

To je také důvodem, že ač balení používám od poslední třetiny listopadu (jak jsem si chytře poznamenala .-D), stále není lahvička prázdná.

Miluju nadýchanost účesu, kterou po aplikaci mám. Mám ráda příjemnou povzbudivou vůni. Líbí se mi lehkost vlasů bez zátěže… Přemýšlím, jestli je něco, co se mi na tomhle přípravku nelíbí, ale nenacházím. Podobný příjemný pocit z vlasů jsem měla jen když jsem používala konopný odvar, ale ten tak příjemně nevoněl, takže se raději budu vracet k Weledě.

Máte se značkou zkušenost? Co byste mi od ní doporučili? .-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)