Týden na téma: Vlasy aneb Avon LOTUS SHIELD

  • Znáte pocit nepoddajných vlasů, se kterými si nevíte rady?
  • Máte někdy pocit, že si vaše vlasy žijí svůj život a čím víc se snažíte je zkrotit, tím větší vám dělají naschvály?
  • Rozčilují vás krepatící se vlasy?
  • Dorůstají vám nové vlasy a rozčiluje vás, jak trčí a jak blbě to vypadá?

Odpověděli jste alespoň jednou ANO? V tom případě čtěte dál, mám pro vás řešení. Jmenuje se Lotus Shield.

Lotus Shield (1)

O co se jedná?

První produkt Avon proti vlnění, který udržuje vlasy krásně impregnované a hladké po celé 3 dny. Technologie Lotus Shield společnosti Avon odpuzuje vlhkost a vzdoruje mokru, jako nikdy předtím. (Zdroj)

Lotus Shield (2)

Tímhle vším jsem si prošla. Měla jsem krepaté vlasy, které mě rozčilovaly. Hodně. Sice nejsem úplně fanoušek uhlazených účesů a dávám přednost objemu, ale co je moc je moc. A tak jsem byla zvědavá, když mi mamka přinesla Tuhle lahvičku.

Lotus Shield (3)

Ze začátku se mi do testování moc nechtělo, to přiznávám, protože konzistence mi přijde “olejová” a já se bála, co to s mými vlasy provede. Ale vůně a zvědavost mě přiměly to aspoň zkusit.

Přípravek lze používat jak na suché vlasy, tak i po umytí a slibuje, že vydrží působit až 3 dny. Já přípravek používám více méně na vlhké vlasy, do kterých ho vmasíruju, pak učešu a nechám vlasy volně doschnout. A vyhovuje mi to víc, než aplikace do suchých vlasů (to používám jen na uhlazení dorůstajících vlasů, ale hrozně zlehka – abych neměla umaštěné vlasy).

Lotus Shield (4)

Mno a jak si Lotus poradil s mými vlasy?

  1. vlasy jsou lesklejší a hebčí
  2. snáz se upravují
  3. pokud si po aplikaci vlasy upravím např. na patku, po uschnutí mi tak následně drží (což se mi bez přípravku nedaří mé vlasy naučit…)
  4. snazší rozčesávání

Ale jsou tu i negativa:

  1. 3 dny bych s vlasy nevydržela, přijde mi, že už druhý den potřebují umýt
  2. malé balení, které moc dlouho nevydrží (60ml)
  3. dostupnost (pokud nemáte AL, je to docela mizérie…)

Lotus Shield (5)

Ve výsledku to vychází na nějakých 60% ve prospěch výrobku. Což je ale v mém případě značně zavádějící, protože tohle je už mé druhé balení…

Nicméně, za sebe můžu říct: vesele do vyzkoušení. Pokud nemáte extra mastné vlasy a toužíte-li po hladkém účesu, je tohle dobrá věc.

2 komentáře:

  1. Ja používam šampóny od Avon a musím povedať, že som veľmi spokojná, tento produkt som ešte nemala. Vďaka za typ! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já Avon šampony používala dřív a souhlasím s tebou, nebyly špatné. Určitě vyzkoušej, i kamarádky, které to zkoušely, si ho pochvalovaly :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)