Čistící pásky na nos

Znáte ten pocit, období, kdy je celý svět proti vám a vy nestíháte nic? Tím jsem si si prošla. Začalo to nemocí, pokračovala dál a dál….

Takže opožděně krásný rok 2014 všem, co sem kdy zavítají.

Ale to není tématem tohoto článku. Dneska se podíváme na zoubek čistícím proužkům na nos. Pochází z eshopu, o kterém jsem už tady nejednou psala. Jedná se o poštovnézdarma.cz.

100_8895

Pásky jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, po mé zkušenost z dřívějška jsem měla smíšené pocity. Ale chtěla jsem se přesvědčit, jestli je opravdu můj nos natolik nepřátelský, nebo to byla jen náhoda .-).

Na výběr byly 3 druhy, já si vzala ten s aloe, kvůli jeho účinkům. Zboží přichází z Asie, takže kromě zvláštních klikyháků je pak popisek ještě anglicky .-)).

100_8898

Balení obsahuje celkem 6 pásků. Takže mám o zábavu postaráno na 6 beauty večerů.

100_8900

Původně se chtěl zúčastnit testování i brácha, ale nějak nám to časově nevyšlo a já už nechtěla čekat, takže jen můj nos.

A ten vypadal zezačátku takhle:

100_8892

Během procesu:

proužek

Po procesu:

proužky

 

Pro srovnání:

100_8892 proužky

Ač to možná jako změna nevypadá, tak nos je čistější. Černé tečky jsou vyčištěné, jen póry zůstaly rozšířené. Nicméně maskou se lehce stáhly, takže 2. dne vypadal nos zase lépe, ale o tom příště, až se podíváme na zoubek DIY pleťovým maskám.

Shrnutí: pásky bych spíš doporučila. Svůj účel čistění splnily, bohužel póry jsou mrchy s výsledný efekt jaksi kazí, ale i tak je můj nos čistější.

Pásky zakoupíte zde.

 

Děkuji eshopu za poskytnutí pásků k recenzi.

2 komentáře:

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)