Rival vypínací maska s koenzynem Q10 a vitamínem E

Miluju pleťové masky. Miluju ten pocit hýčkání, který si s nimi užívám. Nesnáším se za to, že si to nedopřávám pravidelně. Miluju ty chvíle a mou pleť po použití masky, ale prostě nejsem schopná se dokopat k nějaké pravidelnosti…

Zabydluju se v bytě (možná přidám novou rubriku a to “home”) a tak mám o jednu starost míň. Proto jsem se rozhodla si udělat hezký večer a zatímco jsem se dívala na Survivor a polovička okupovala koupelnu, sáhla jsem do své nové toaletky (fotky budou) a vytáhla první masku, co mi padla pod ruku. A vytáhla jsem dobře.

Kvůli tomu všemu stresu, co jsem si teď užívala, byla vypínací maska správná volba :-)

Masky z Rossmanna mám celkově hodně ráda. Stejně jako masky Balea. I když.. ne, nevím, které mám radši :-)

Rival de loop (1)

Ale zase si dáme ofiko popis:

Revital vypínací maska s koenzynem Q10 a vitamínem E obsahuje výtažky z tropických mandlí a bezového květu.
Pravidelným používáním bude Vaše pleť viditelně hladší.
Použití:
Po vyčištění naneste na obličej. Vyhněte se očním partiím a okolí úst.Nechte působit 10 - 15 minut. Poté zbytky masky vmasírujte nebo setřete ubrouskem. Používejte pravidelně 1 -2 krát týdně.(zdroj)

Rival de loop (2)Masku jsem nechala působit kolem těch 15min a pak ji znovu rozetřela a zbytek setřela a rozpatlala si ho na ruce. Na nic jsem mimochodem cítila rozdíl hned. Takový heboučký pocit.

Maska má jemnou vůni a je bílé barvy. Klasicky se jedná o dvojbalení. Na obličeji byla za začátku příjemná, cca po 8 min jsem začala cítil pnutí. Asi vypínací účinek, ale i tak příjemný, nic drastického.

Obličej je teď večer příjemně jemný, nikde nic nepálí, nepne… extra vypnutí jsem si nevšimla (ale to bude tím, že ještě tolik vrásčitá nejsem a nemusím podstupovat vypínací zákroky :-)).

Čeká na mne ještě jeden balíček a musím říct, že se na něj těším… Příště si k tomu zase něco pustím a budu si užívat “svou chvilku”.

Co vy? Používáte pleťové masky pravidelně? Máte rády masky z Rossmannu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)