Manhattan–rouge No. 02

Blíží se další výprodej Essence a protože jsem tam minule ulovila fajnový kousek, řekla jsem si, že bych vám o něm mohla něco říct. Třeba se tam zase objeví.

Manhattan rouge No. 02 (1)

Jak už název článku napovídá, jedná se o tvářenku od Manhattan. Ulovila jsem tenhle odstín, který více méně nevím, jak popsat :-) Přítel tvrdí, že je to hnědá, já to vidím hnědooranžově, případně spíš měděně. S krásným zlatým shimmerem. Prostě barvička, která si mě získala :-)

Manhattan rouge No. 02 (3)

Mám jen tester, ale bohatě stačí. Balení je velké a vzhledem k množství, které se používá, tak je prakticky bezedné.

Konzistence je pudrová, práší minimálně a pigmentace je bezchybná. Výrazná, sytá. Což může být problém, když chcete jen “decentní” zvýraznění. Musíte s ní fakt opatrně.

Ulovila jsem ji za 10Kč a považuju ji za jeden z nejlepších úlovků. Sice se s tvářenkami teprve snažím naučit pořádně zacházet, ale s touhle mi to jde. Tvořím to, co chci…V létě na opáleném obličeji vypadala sice kapku lépe, ale i teď na mém bledém obličeji vypadá dobře…

 

Manhattan rouge No. 02 (2)

Manhattan rouge No. 02 (4)

Znáte? Máte? Nebo líbí? Z mé skromné sbírky se mi líbí nejvíc a určitě si ji pořídím do sbírky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)