Bělící zubní pudr Eva

Během pobytu u dědy jsem měla možnost vyzkoušet bělící zubní pudr. Musím se přiznat, že mě lákaly už dlouho, hlavně ten pro citlivé dásně a tak bylo super mít možnost vyzkoušení.

Bělící pudr EVA (1)

Moje zatím jediná zkušenost je s růžovým – bělícím s hřebíčkem.

Ale jako vždycky, napřed ofiko popis:

  • Léčebná síla Hřebíčkového oleje a bělící účinky jsou vhodnou kombinací zejména jako:
  • Účinná prevence paradentozy a zánětů dásní.
  • Tlumí bolesti a krvácení dásní. Výrazně!
  • Pomáhá odstraňovat zubní kámen.
  • Má výrazné antiseptické a protizánětlivé účinky.
  • Vysoký obsah hřebíčkového oleje také desinfikuje ústní dutinu.

Balení : 30 g        

Nejlepší bělící zubní pudry na trhu = EVA bělící zubní pudry  (vyráběné farmaceuticko/kosmetickou firmou   EVA COSMETICS LABORATORIES. Na trhu v ČR již od roku 1997!  POZOR - Jiné bělící pudry na trhu -při použití nepění! Mohou tak způsobit poškození skloviny, pouze EVA bělící pudry jsou testované a schválené stomatologickou studií. (zdroj)

Bělící pudr EVA (2)

Co o pudru říct? Jak už jsem tady na blogu mnohokrát psala, trápí mě dásně, které jsou hrozně přecitlivělé… Po prvním použití pudru jsem myslela, že umřu. Měla jsem pocit extrémního podráždění a rozdráždění. Nicméně výsledek mě mile překvapil.

Poté, co jsem se dokázala soustředit na něco jiného než na dásně, všimla jsem si, že zuby jsou “vydrhnuté”. Teda opravdu vyčištěné. Pocit, jaký mám, když jdu od zubařky. Takové té opravdové čistoty. Navíc zuby působí lekle a už po prvním použití se mi zdály bělejší. Bolest dásní ale byla natolik silná a nepříjemná, že jsem se rozhodla den počkat a vyčkat, jestli najdu odvahu na další experiment.

Bělící pudr EVA (3)

Bude to znít neuvěřitelně, ale odvahu jsem sebrala. Už když jsem se podruhé pustila do čištění, všimla jsem si, že dásně reagují v klidu a tak jsem vesele pokračovala. Pudr při čištění začne pěnit. Někomu by mohla vadit chuť hřebíčku, mně ale přijde osvěžující. Příjemný pocit v puse po čištění zůstává.

Je možné ho používat místo zubní pasty nebo aplikovat pak. Já zvolila druhou možnost a pustila se do bělení po klasickém vyčištění zubů.

Za vyzkoušení jsem ráda a i přesto, že jsem viděla výsledek, nějak si pořízením nejsem jistá. Bojím se o svojí sklovinu a reakce dásní nebyla nic moc… Ale nevylučuju, že si ho časem třeba pořídím.

Bělící pudr EVA (4)

2 komentáře:

  1. Já jsem slyšela o bělení zubů pomocí jedlé sody a citronové šťávy. Ale jak říkáš, bojím se o sklovinu, protože podle mě vše, co bělí zuby je musí nějak „vyžrat“, takže jsem ještě žádný takový přípravek nepoužívala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem taky slyšela, ale musí to být pro sklovinu něco hrozného.... už jen tohle byla docela síla a přitom je pudr opravdu jemňounký, takže nechápu, co mi dásně tak rozdráždilo... čím víc nad tím přemýšlím, tím je šance, že si ho koupím mizivější :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)