Ach ta má hlava blonďatá…

Dneska nám s drahou polovičkou začalo stěhování. Protože nás ale stěhuje jeho taťka, který má transita, rozhodli se pánové, že se o všechno postarají a já si můžu doma dobalovat drobnosti a dělat věci, co jsem nestihla přes víkend. Nicméně část věcí už je na cestě pryč. A tím se dostávám k jádru: mezi sbalenými a odvezenými věcmi je jednak foťák a jednak i kosmetika… A protože je pondělí a já chci psát pravidelně, objevuje se otázka: co teď s tím?

Rychle prohlížím fotky a koukám, o čem bych vám mohla napsat… Zuřivě přemýšlím a nadávám si, jak je možné, že v nb nic nemám… A pak na ni narazím… Jediná fotka, která obsahuje inspiraci… Psát či nepsat o tom? Ještě chvílí projíždím nb a pak se rozhoduju: dneska to bude o…

…. ISANA: olivový balzám na rty

100_4765_thumb[3]

Značku Isana asi netřeba představovat, jedná se o takovou Rossmannovskou obdobu Balea. Prostě a jasně značka výhradně pro  Rossmann. Mají široké spektrum sortimentu: od péče o tělo, vlasy právě až třeba balzámy na rty. A ceny velmi příznivé.

100_4762_thumb[4]U mne krátce bydlel balzám na rty s olivovým olejem. Zeleného sympaťáka jsem měla ráda. Skvěle si poradil s popraskanými rty, dodával jim vláhu, vyhlazoval je… a taky vydržel dlouho. Vystačila jsem si na 3 namazáních denně.

Byl skvělý i pod rtěnku. Nedělal mastný ani nijak viditelný film a cena? Něco kolem dvacky.

Proč tedy měl náš vztah jen krátké trvání? Když ještě byla babi v nemocnici, měla jsem ho s sebou a ona si stěžovala, že má suché rty a že by potřebovala nějaké patlátko. Neváhala jsem ani chvíli a dala jí pávě tenhle balzám. Vím, že říkala, že jí byl příjemný, ale víc jejího hodnocení vám nepovím…

Nicméně za mne super. Olivy jsou takový malý zázrak vhodný na všechno a ve formě tohoto balzámu/loje, se vám skvěle postarají o rty. (Ano, přiznám se, mázla jsem si ho i na záděru, na takovou tu tvrdší kůžičku a i s ní si věděl rady).

 

S klidným svědomím vám můžu balzámek doporučit. Jeden čas jsem ujížděla na Labellu, ale tohle je lepší. Znáte? Máte zkušenost?

100_4766_thumb[2]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)