EUCERIN: Hypertolerantní šampon DermoCapillaire

Mezi učením se na zkoušku, aby mi úplně nehráblo, jsem se rozhodla odreagovat článkem.

Když jsem psala článek o tom, jak si balím kosmetický kufr a mizím pryč, mezi věcmi, co jsem si s sebou vezla, byl Hypertolerantní šampon DermoCapillaire. Vzorek šamponu jsem dostala od Eucerinu spolu s dalšími.

Podle popisu jsem usoudila, že asi nebudu přímo cílová skupina a protože ve svém okolí nevím o nikom, kdo by trpěl na svědění hlavy, rozhodla jsem se ho vyzkoušet na sobě.

Napřed si dáme, jako vždycky, oficiální popis:

DC_Hypertolerant_ShampooIdeální šampon na velmi citlivou a alergickou pokožku hlavy (alergiků, ekzematiků...)
Vhodný pro děti .

Charakteristika:

  • Odstraňuje pocit pálení a napětí vlasové pokožky.
  • Bisabolol zklidňuje podráždění.
  • Redukuje svědění již po první aplikaci.
  • Extra jemné složení předchází vysušování vlasové pokožky.
  • Bez silikonů, barviv, parfemace a parabenů.

Výsledek:

  • Významné zlepšení stavu pokožky hlavy a obnova její optimální rovnováhy.

Složení:
Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Bisabolol, Polyquaternium-10, Citric Acid, Laureth-2, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate

(zdroj textu a obrázku)

Tak a teď už k mým postřehům. Jak už jsem psala, měla jsem k dispozici jen vzorek, takže píšu první dojmy:

Hodně mě překvapila konzistence – celý šampon působí hrozně vodově. Zkoušela jsem vám to vyfotit, ale na fotkách to skoro není vidět. Měla jsem pocit, že si na hlavu v podstatě nic nedávám a to byl jen začátek.

Hypertolerantní šampon DermoCapillaire

Další, co mě překvapilo, bylo, že šampon v vůbec, ale vůbec nepění. Jen to potvrzovalo mou teorii o vodě v pytlíku :-)

100_8471

Nenechte se zmýlit fotkou, klame…

Zatím to může vypadat, že si na šampon stěžuju, ale není tomu tak. Ráno byly moje vlasy už ve špatném stavu, a já jim dala ještě víc zabrat, když jsem použila suchý šampon a gel (jdete vařit a zjistíte, že půlku věcí nemáte…), abych mohla skočit do obchodu. Takže teď večer moje vlasy fakt už křičely o pomoc.

Mno a ač tento šampon nepění a vypadá jako voda, vlasy mi umyl hodně dobře. Svědění pokožky nemůžu posoudit, jak jsem už psala, netrpím na to. Ale můžu říct, že mě po něm svědět nezačala.

Já osobně za velké plus taky považuji to, že je šampon bez silikonů, parabenů…

Na dotek jsou vlasy teď jemné, ale trošku zacuchané, na druhou stranu nejsou vůbec rozlítané.  Ač je šampon tak zvláštně parfémovaný, z vlasů není nic cítit.

Konečný verdikt? Možná bych šamponu dala šanci, proč čekat na obtíže, když je možné jim předcházet. Protože mám ale ještě 2 jeho brášky, vyzkouším i je a pak se rozhodnu, jestli se nějaký zabydlí u mne v koupelně.

Poslední info: podle ceníku na stránkách Eucerinu, 250ml se prodává za 249Kč.

Na závěr fotky (kdybyste přemýšleli o barevném pozadí… je to koberec v dětském pokoji, ve kterém teď trávím čas :-) ).

Hypertolerantní šampon DermoCapillaire Eucerin (2)

Hypertolerantní šampon DermoCapillaire Eucerin (3)

A teď zpátky do reality učit se o Teorii mezinárodních vztahů a Zahraniční politice :-/ (ale aspoň budu mít zítra na zkoušce krásné vlasy :-D ).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)