Další poštovní nadílka… ArtDeco

Ahoj, ahoj, ahoj.

Včera jsem vám ukazovala poklady, co na mne čekaly ve schránce. Dneska si dáme pokračování (a zítra taky, protože dneska přišla další obálka, ale myslím, že každá, vzhledem  k tomu, jakou mi udělala radost, si zaslouží vlastní post), protože kromě pošty se u mne stavilo ještě i PPLko.

Nějak jsem s balíčkem pro mne nepočítala a o to bylo mé větší překvapení, když dorazil. Škoda, že nefotím i obálky. Tahle mě totiž opravdu pobavila. Maxi veliká obálka přehnutá na půl a v ní… BB od ArtDeco a průvodce make upe.

Začněme tím hlavním: BB Cream SPF 15 Skin Perfecting. Přišel mi tester o velikosti 15ml, což je dost na to, aby si o něm člověk vytvořil jistý obrázek a řekl si: ano, to chci, nebo naopak ne díky.

SPF 15 Skin Perfecting BB Cream (1)

Jsem vůči BB krémům skeptická a nevěřím tomu, že plní všechno, co píší, proto jsem ráda že mám možnost krém otestovat a rozhodnout se. Mám za sebou druhý den nošení, takže můj názor jsou zatím jen první dojmy a postřehy, nicméně jsem příjemně překvapená.

SPF 15 Skin Perfecting BB Cream (4)

Další, co v obálce bylo a co mě taky velmi potěšilo je Make up guide pro dokonalé líčení.

ArtDeco průvodce (1)

Malá brožurka, kde je krok za krokem návod, jak se krásně nalíčit a nechybí ani ukázka produktů od ArtDeco. Průvodce se mi hodně líbí. Přidávám náhodnou fotku, abyste měly představu.

ArtDeco průvodce (2)

Tak, to by bylo pro dnešek všechno a zítra nás čeká… a nebo ne, nechte se překvapit :)

Krásný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)