Na pokračování… jak skladuju kosmetiku /2. část/

Napřed musím sama sebe pochválit, že jsem se konečně dokopala k vyfocení a následnému sepsání druhé části organizace mé toaletky.

Pro připomenutí první části kliknout tady.

Dneska se podíváme do tajů pravé části. Zatímco levý šuplík od začátku patří stínům, pravý byl vyhrazený takovému “základu”. Skrývají se zde proto make upy, pudry, korektory a tvářenky. Tvářenek moc nevlastním, nějak to s nimi neumím, nicméně hodlám jejich kouzlo odhalit. Ale zatím jsem spokojená s pár “zkušebními”.

100_5508

A co tu máme? Matující a hydratační make up od GS, vzadu pak nějaké make upy od Avonu (takový ten černý flek, jedná se o ColorTrend), make up Essence (vlastně to jsem vám ukazovala už tady) pak tu mám korektory, pudry… Jak jsem psala. Takhle na fotce to vypadá hodně neuspořádaně, ale věřte mi, mám v tom jistý systém :)

Jenže se bohužel na první pohled ztrácí. Ale snažím se mít make upy u sebe, testery taky, pudry jsou taky tak nějak pohromadě spolu s tvářenkama a v levém dolním rohu pak společně přebývají korektory.

 

Přesuňme se níž na další poklady za zavřenými dveřmi. Ale předem varuji: pokud šuplík s make upem vypadal neuklizeně, věřte, že bude hůř (a přitom to mám opravdu zorganizované a má to hlavu a patu, jen to bohužel na první pohled vypadá jako chaos).

100_5509

Tady ukrývám jak svůj “koupelnový koš”, tak vyplácené věci a vzorky. Nicméně zase hezky postupně.

horní částV horní části se ukrývá koš, ve kterém jsem dřív měla věci na nočním stolku, ale tohle uplatnění je lepší. Pokaždé, když jdu do koupelny (dlouhý příběh o tom, jak mě brácha z horní v podstatě vystěhoval a v přízemí to nechávat všechno nechci), sáhnu buď po celém koši, nebo z něj vylovím to, co vím, že budu 100% potřebovat. Mám v něm takové blbosti, jako jsou šampony, Rexony, sprcháč, peeling, depilační pěna…

Když košík vyndáme, naskytne se nám pohled na zbytek horního patra. Zastrčené věci jsou buď sezonní (jako opalující mléka), nebo věci, co moc nepoužívám (samaopalovací krémy).

dolní částPřesuňme se ještě o patro níž. Tady se ukrývají dvě plastové krabičky. V první mám nejrůznější vzorky, které se doplňují rychleji, než je člověk stihne spotřebovat a do druhé dávám vypotřebované produkty, o kterých bych se někdy ráda zmínila.

Taky tam mám hozené v taštičce voskové pásky, vitacalcin a obal na svíčku, který ale používám na odkládání štětců nebo tužek na oči. Dle potřeby.

A to je všechno, alespoň co se skryté části týče. O toaletce plánuju ještě jeden “díl” a to o pokladech na povrchu. Snad se k němu dokopu dřív než k tomuhle.

Pro teď ale letím na film (stala jsem se závislou na Repo: Genetická opera. Vřele doporučuju, pokud máte rádi muzikály) a spát.

Mějte se a užijte si poslední pracovní den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)