MUA–Dárek od Maky z Londýna

Ahojte.

Tak snad už konečně nějaký článek. Nebo spíš zatím jen pokus o něj, stále ještě mi to moc nemyslí, ale člověk potřebuje přijít na jiné myšlenky.

V neděli se mi vrátila Maky z Londýna a přivezla mi pár dárků. Krásnou kabelku Atmosphere a pak pár kousků od MUA.

Konkrétně se jedná o dvě paletky a jednu rtěnku.

MUAOpatlanost krabiček je způsobena tím, že byly přelepené izolepou - grrr

Začnu asi rtěnkou.  Na pár blozích jsem četla starší a ne moc dobré recenze. Já ji mám zatím jen 3 dny a každý den jsem ji měla na rtech. A co o ní můžu z našeho krátkého vztahu říct? Začnu asi obalem: plast a stříbrný nápis MUA. Kombinace černé a stříbrné se mi obecně líbí. Co se mi ale opravdu moc líbí je spodek, kde je kus té samé rtěnky. Výhodu to určitě má, když máte rtěnek od MUA víc a tak hned vidíte, po jakém odstínu saháte. Já mám zatím sice jen jednu, ale určitě se sbírka rozšíří (už se dohadujem o tom, kdy vyrazíme na nákupy do UK).

Textura rtěnky je krémová, ale hrubá. Myslím, že je to způsobeno tím, že rtěnka obsahuje třpytivé částečky, které po nanesení na rty krásně odráží světlo (do školy asi nebude nejideálnější a nejdecentnější, ale to mě netrápí).

Odstín, který jsem dostala je 12. Jedná se o krásnou růžovou barvičku, která nanesená štětečkem působí i přes třpytky decentně a vhodně na denní nošení. Nanesená přímo nebo ve více vrstvách je intenzivní, skvělá na večer, nebo i na den, když se výrazných rtěnek nebojíte. Na rtech mi vydržela vždycky tak nějak kolem dvou hodin a přežila a jedno pití a něco snědeného.

Na procentuální hodnocení si vzhledem ke krátké době používání netroufám, ale vzhledem k tomu, že se jedná o rtěnku za libru, myslím, že si není na co stěžovat :-).

Dál tu máme paletky. Ty jsem dostala 2 – Poptastic a ano, Undressed. Co říct?

MUA 2Je vidět, že nejsem správná beauty blogerka – dovolila jsem si stíny patlat ještě dřív než jsem je vyfotila…

I am in love. Poptastic když viděl Maky přítel na fotkách, řekl mi, že to jsou vodovky. Barvičky jsou naprosto úžasné, skvělé, krásně pigmentované. Ale jde s nimi vytvořit i decentnější líčení (dají se totiž krásně rozblendit) a tím pádem, ač se to nezdá, jsou vhodné i na denní líčení, nejste-li tedy příliš konzervativní :-)

Undressed je prostě láska. Asi bych si Naked nekoupila, myslím, že když nejsem typ, co by se líčil dohněda nějak často, naprosto si vystačím s paletkou za 4 libry a nepotřebuju UD. Nepopírám, že kdybych ji dostala, tak ji do koše nehodím, ale můj život je i bez ní plnohodnotný :-).

Co se týče struktury stínů, jsou práškové, lehounce práší, ale nic, co by Vás mělo vytáčet, jsou krásně pigmentová a výdrž? Nepoužívám primery a stíny mi drží na očích už 6 hodin a to jsem hlídala dítě, zmokla, venčila psa…

Jelikož mám produkty ale opravdu jen pár dní, na detailnější recenzi si musíte počkat, až se lépe seznámíme. Tenhle článek je jen ukázka dárků a můj první dojem :-)

2 komentáře:

  1. Taky jsem si teď objednala Mua paletku :) Hrozně moc se na ni těším :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že tě nezklame :) já jsem z obou nadšená a lituju, že jsem si jich neporučila víc :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)