Jak jsem našla malý velký zázrak

Krásný večer všem.

Dneska se s Vámi chci podělit o malý zázrak, který jsem našla + porovnat ho s jiným produktem stejného typu Veselý obličej

Mým malým pokladem a každodenním pomocníkem je korektor od Essence. V obchodech ho seženete pod názvem Coverstick abdeckstift a zaplatíte 49.90 Kč za 5g.

es4

Zase napřed začnu tím, co se o něm píše ofiko:

korekční tyčinka zakryje rychle a spolehlivě malé pupínky, zarudnutí či jiné nečistoty. vše je zas jak má být a nic už nestojí v cestě tvé schůzce. dostupný ve 4 odstínech.  (zdroj)

Já na něj narazila, když jsem se, jako obvykle, zasekla v Tescu na Smíchově před stojanem Essence. V odstínu 01 Matt sand byl poslední a já ho prostě musela mít.

es1 es3

Cestou na autobus už jsem si s ním hrála a čmárala si po ruce. A byla nadšená, protože jsem ho vůbec neviděla Veselý obličej s otevřenými ústy Ano, nemám stejnou barvu pleti na rukou a na obličeji, ale tohle jsem považovala za dobré znamení.

Po příjezdu domů už bylo pozdě, takže jsem ho vyzkoušela až následující den. A tehdy se moje láska a naše spojení potvrdilo. To, co jsem ráno zamaskovala jsem večer našla zamaskované. Fantastické. I když jsem ho měla s sebou a byla připravena doupravovat dle potřeby, nebylo třeba.

Složení je opravu Matt – skvěle se doplňuje s mým Matte make up od GS. A doplňují se i barevně, což je skvělé. Texturou mi nepřijde úplně krémovitý, ale spíš… já nevím, jak to popsat, ale automaticky myslím na mořský písek – jemňoučký, příjemný… a krásně patlatelný.

Teď o víkendu je u mne Maky a ta má ráda svůj korektor od Avonu a proto jsem se rozhodla je mezi sebou porovnat.

av2 av

Protože se mi moc nepodařilo ho vyfotit, přidávám i oficiální fotku, abyste věděli, o který přesně jde. Jinak je to z řady Color Trend a celý dlouhý název zní Color Trend Perfect and Hide Concealer Stick.

U Essence máte na výběr ze 4 odstínů, Avon se prodával ve dvou – první plus pro Essence.

Co se týče velikosti, nezaručuju, že jsem našla správné info, ale zatímco Essence se prodává v balí o 5g, u Avonu to bylo jen 3,6g.

Cenu jsem nenašla, ale myslím, že i tady by byl vítěz jasný.

Tak a teď se pojďme podívat, jak jsou na tom korektory s krytím:

esav

  • 1. puntíky udělané tekutými linkami.
  • 2. puntík zakrytý korektorem Essence
  • 3. puntík zakrytí korektorem od Avonu
  • 4. jak jsem psala o tom, že jsem korektor na své ruce skoro neviděla, tak tady důkaz Veselý obličej

Nevím, jestli je to na fotce dostatečně vidět, ale Essence kryje lépe. Navíc mi i jeho barva lépe sedí. A nejen barva, i konzistence, kterou má Avon na můj vkus až příliš mazlavou.

Závěr proto asi nebude žádným překvapením: mým jasným favoritem a vítězem porovnávačky je korektor od Essence, který mě velmi příjemně překvapil a ke kterému se rozhodně hodlám vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)