GS Diamante–recenze řasenky

Ahoj :-)
Na dnešek jsem si pro Vás připravila recenzi řasenky od Gabrielly Salvete, kterou, jak víte, jsem vyhrála v soutěži u Lili.
Bez dlouhých keců okolo, jdeme na to :-)
GS řaseknka
Oficiální popis řasenky jsem už zveřejňovala >>>tady<<<, takže se nebudu zbytečně opakovat.
Co se týče designu samotné řasenky, velmi se mi líbí balení. Štěteček je naprosto famózní. Díky tomu, že obsahuje krátké štětinky na jedné a dlouhé na druhé straně, líčení řas je pohádkou.
Krátké štětinky mají řasy zhustit, dlouhé potom pročesat a prodloužit.
diamante1
(řasy nalíčené jednou vrstvou)
Názor Vás nechám, ať si uděláte sami, ale sama za sebe říkám rozhodně ANO!!!
Mám doma spousty řasenek, takže si myslím, že můžu soudit a tuhle jsem poctivě týden nosila a zkoušela. Zvýraznění očí se mi líbí natolik, že kdykoliv použiji Diamante, už nemám udělané linky. A to je u mne co říct.
Další ohromné plus: řasenka nežmolkovatí, nedrolí se a tím pádem neodpadává. Tak jak ji ráno nanesete ji večer najdete. Věřte mi, poctivě testováno :-)
I přes svou ohromnou výdrž jde ale snadno odlíčit, což je taky super.
Rozhodně jsem ráda, že jsem měla možnost tuto řasenku vyzkoušet a myslím, že se bude těžko hledat konkurence. Za mne totiž 100% spokojenost. Jsem si jistá, že si ji pořídím znovu.
A co Vy? Vyzkoušely jste? Vyhovovala Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)