5 výhod v jednom balení??? ANO! ! !

Krásnou slunnou neděli :-)

Dneska mám pro Vás přichystanou další recenzi. Tentokrát se jedná o nákup v Rossmannu a to o značku Synergen.


Tento antibakteriální krém nabízí, jak je z názvu jasné, hned 5 funkcí. Jsou jimi:
- peeling
- čištění
- maska
- zvlhčení pleti
- zmatnění pleti.

Vzhledem k tomu, že na čištění a jako peeling mám už zmiňované produkty od Cien, toto používám 1x týdně jako masku.

Složením se jedná a hutný bílý krém s peelingovými částečkami, které během nanášení na obličej příjemně masírují a tím pokožku prokrvují. Co se týče slibovaných funkcí, tak opravdu po smytí vypadá pleť krásně hydratovaně, ale zároveň je opravdu krásně matná, až mi bývá líto na ni dát nějaký další krém, jak se mi po něm pleť líbí :-)

Bohužel Vám ale neřeknu přesnou cenu, protože mi ho přivezla Margarita, ale co teď pátrala v paměti, tak prý do 50 Kč, což je vzhledem k tomu, o jak multifunkční věc jde, super, ne? Všechny přípravky zvlášť byste za tuhle cenu nepořídili :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)